Реєстраційний офіс

Можливості програми

Програма "Реєстраційний офіс" підготує усі документи для реєстрації створення та реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ОГЛЯД ПРОГРАМИ

ПЕРЕГЛЯНУТИ ВІДЕО ІНСТРУКЦІЮ ВИКОРИСТАННЯ

СКАЧАТИ ДЛЯ БЕЗКОШТОВНОГО ВИКОРИСТАННЯ

1. Зручно заповняєте поля програми інформацією, що буде автоматично експортована в документи:

  •     заява про реєстрацію створення юридичної особи
  •     заява про реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу;
  •     статут (створення/нова редакція);
  •     протокол (створення/ зміни до відомостей про юридичну особу);
  •     заява про передачу частки;
  •     договір купівлі-продажу частки;
  •     довіреність;
  •     наказ про призначення керівника;
  •     заява про реєстрацію платником ПДВ;
  •     заява про реєстрацію платником єдиного податку.

2. функція «контроль» виявляє допущені помилки під час заповнення інформації.

3. конструктор шаблонів установчих документів (користувач може самостійно створювати шаблони статуту, протоколу, довіреності, заяви про передачу частки, договору продажу корпоративних прав, наказу про призначення керівника, що будуть використовуватися в програмі);

4. швидке формування документів та інформації в електронній формі, що дозволяє в майбутньому використовувати раніше створені бази даних (документи);
 
5. відповідність шаблонів установчих документів вимогам законодавства;
 
6. створення нових документів на базі існуючого (наприклад, по заяві на реєстрацію створення можна створити заяву про зміни, а також зміни до установчих документів без необхідності заповняти інформацію заново);
   
7. авто заповнення форм/бази даних:

  •  поштові індекси
  •  КВЕД;
  •  організаційно-правових форм;

8. зручний пошук інформації в базі даних програми по коду чи назві юридичної особи;
 
9. налаштування зовнішнього вигляду програми в залежності від особистих побажань користувача;
 
10. кожен із документів можна редагувати окремо в текстовому редакторі;
 
11. можливість роздрукувати заяви про реєстрацію та установчі документи;
 
12. можливість створювати профілі користувачів на одному робочому місці;
 
13. шифрування бази даних програми від несанкціонованого доступу.